موفقیت معجزه ذهن جادوی بینظیر ذهن

در این وبلاگ سعیمان بوده که حرفهای نو در راستای تغیرش نگرش ذهنی و مالی گفته شود
چهارشنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۱، ۰۲:۳۹ ب.ظ

قیمت پنجره دوجداره ویستابست تهران

معرفی پنجره های ویستابست

شرکت ویستابست تولید کننده پروفیل در و پنجره دوجداره یو پی وی سی از سال 86 فعالیت خود را آغاز کرده و در طول سه سال خود را به یکی از بزرگترین تولید کنندگان پروفیل یو پی وی سی در سطح کشور تبدیل کرده است. ویستابست اولین دارنده گواهی نامه رآل آلمان در سطح کشور عزیزمان ایران می باشد. این شرکت بزرگ در حال حاضر با 13 خط تولید و ظرفیت سالانه 18000 تن محصولات خود را به صورت گسترده در سراسر کشورمان عرضه می کند. این پروفیل نیز با پروفیل پنجره دوجداره وین تک تقریبا هم سطح می باشد.

چرا ویستابست؟

ویستابست در زمینه تولید پنجره UPVC از برترین فرمولاسیون روز دنیا و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته می شود. ترکیب مواد اولیه به کار رفته در تولید پروفیل های ویستابست با توجه به شرایط و وضعیت آب و هوایی مناطق مختلف جغرافیایی انجام شده است. همچنین این پروفیل دارای واحد کنترل کیفیت می باشد که به منظور نظارت بر کنترل کیفیت مواد اولیه و محصول نهایی بر اساس رعایت الزامات و استانداردها در این شرکت ایجاد شده است. همچنین کیفیت و قیمت پنجره دوجداره وین تک را میتوانید با این پروفیل مطرح مقایسه و به بررسی بپردازید.

عایق صدا

در صورت استفاده از پروفیل های ویستابست و ترکیب آن با شیشه مناسب، یک محیط آرام و بدون سر و صدا را برای شما ایجاد می کند.

عایق دما

پنجره هایی که با پروفیل ویستابست ساخته می شوند، می توانند بین 35 تا 60 درصد از اتلاف انرژی و هزینه های سرمایشی و گرمایشی شما را بکاهند. قیمت پنجره دوجداره ویستابستی که با پروفیل 5 چمبر ساخته شده بالاتر می باشد ولی برای مناطق سردسیر و گرمسیر بسیار مناسب است.

عایق گرد و غبار

با استفاده از نوارهای درزبندی مخصوص و یراق الات مناسب قفل شونده تا حد بسیار زیادی از ورود گرد و غبار و سایر آلودگی به داخل فضای منزل جلوگیری می کند.

صرفه جویی در مصرف انرژی

معمولا حدود 35 تا 40 درصد از اتلاف انرژی منازل و ساختمان ها از طریق پنجره ها صورت میگیرد، که با پنجره دوجداره ویستابست این مساله کنترل خواهد شد.

قابلیت تعویض پنجره های قدیمی

با استفاده از پروفیل مخصوص بازسازی ویستابست به راحتی و بدون تخریب می توانید تعویض پنجره های قدیمی خود را انجام دهید. همچنین قیمت پنجره دوجداره ویستابست نسبت به کیفیتی که ارائه می دهد، بسیار مناسب است.

پنجره لمینت ویستابست

اگر قصد خرید پنجره UPVC دارید یا در حال پرسش قیمت پنجره دوجداره ویستابست هستید، این نکته را باید در نظر داشته باشید که علاوه بر طراحی فرم پنجره خود میتوانید رنگ پنجره خود را انتخاب کنید. به طور پیشفرض پروفیل یو پی وی سی سفید می باشد، اما امکان آن وجود دارد که پروفیل را با طرح های چوب یا رنگ های مختلف به صورت های مختلفی نظیر: تک رو یا دو رو لمینت درآورد. شما با توجه به معماری و نمایی که در ساختمانتان استفاده کردید، می توانید انتخاب کنید که چه رنگ یا طرحی برای ساختمان شما مناسب تر است. یکی از اصلی ترین دلایل لمینت کردن این است که پنجره شما نیازی به رنگ آمیزی نخواهد داشت. مواد اولیه مصرفی که ویستابست استفاده می کند، از بهترین تامین کننده های اروپایی استفاده میکند که مختص و مناسب با شرایط آب و هوایی ایران تهیه شده است. قیمت پنجره هافمن در مقایسه پروفیل ویستابست اندکی ارزان تر است.

نتیجه گیری نهایی در زمینه خرید پنجره ویستابست

اگر در حال بازسازی منزل یا ساختمان هستید یا قصد تعویض پنجره های قدیمی خود را دارید، برای قاب پنجره خود معمولا به چند انتخاب خواهید رسید. یو پی وی سی، آهن، آلومینیوم، ترمال بریک و … اگر همچنان در خرید یو پی وی سی دودل هستید توصیه می شود که مقاله پنجره دوجداره یو پی وی سی Upvc را مطالعه کنید تا ابهامات خود را برطرف کنید. پروفیل ویستابست نسبت به الباقی پروفیل ها از وزن سنگین تری برخوردار می باشد و دارای ضمانت نامه کتبی است. این پروفیل را م یتوان از نظر کیفیت با کیفیت ترین پروفیل ایران دانست و از نظر قیمت نیز این پروفیل گران ترین پروفیل می باشد. در صورت تمایل برای دریافت گارانتی مکتوب پس از نصب پنجره شما اگر از نمایندگی رسمی این پروفیل خرید خود را انجام داده باشید پس از بررسی های لازمه به شما این ضمانت نامه تحویل داده خواهد شد. اگر میزان هزینه کردن برایتان در اولویت نیست توصیه ما به شما این پروفیل می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۳
karsamwin