موفقیت معجزه ذهن جادوی بینظیر ذهن

در این وبلاگ سعیمان بوده که حرفهای نو در راستای تغیرش نگرش ذهنی و مالی گفته شود
سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۴۴ ب.ظ

قیمت پنجره دوجداره در تهران چقدر است؟

قیمت پنجره دو جداره در تهران

قیمت پنجره های دو جداره توسط مجموعه PVC پی وی سی در تهران توسط کارشناسان مجرب و متخصص و نرم افزارهای حرفه ای اعلام خواهد شد. همچنین برای تعیین قیمت دقیق پنجره های دو جداره در تهران وین لازم است کارشناسان مربوطه شخصاً پروژه را مطالعه کرده و بودجه و سلیقه مشتری را در نظر بگیرند.

انواع پنجره های دو جداره

پنجره های دو جداره آلومینیومی: پنجره های آلومینیوم به دلیل وزن کم همیشه محبوب بوده اند ، اما آنها یک اشکال عمده داشتند و آن هدایت فلز آلومینیوم بود که عایق حرارتی را ناکافی می کرد. در نتیجه ، برای از بین بردن این مشکل ، یک پنجره دو جداره آلومینیومی برای شکست حرارتی تولید شد ، از یک تیغه پلی آمید بین پروفیل های این نوع پنجره ها برای ساخت این نوع پنجره استفاده شده است و تیغه پلی آمید ، این پنجره را برای عایق بندی مناسب کرده است.

پنجره پی وی سی با شیشه دوجداره: این نوع پنجره ها از پروفیل پی وی سی نیز ساخته می شوند. پروفیل های UPVC از نفت خام و مشتقات NaCl تولید می شوند. بزرگترین مزیت این پروفیل این است که می تواند برای هر نوع پنجره با مدل ها و شکل های مختلف تولید شود. همچنین ، مشخصات UPVC از تنوع رنگی گسترده ای برخوردار است.

مزایای پنجره های دو جداره

* از ورود سر و صدا جلوگیری کنید

* از آلودگی هوا جلوگیری کنید

* تنوع بسیار زیاد در طرح ، رنگ و الگو

* زیبایی و ظرافت بالا

* ارزش ملک را افزایش دهید

* بدون تغییر در خطاها به دلیل تغییرات آب و هوا یا به مرور زمان

* بدون تغییر رنگ خورشید

مدل های مختلف پنجره دو جداره

* پنجره ثابت با دو جداره

* پنجره کشویی با شیشه دو جداره

* طرح فرانسوی با شیشه دو جداره

* فولکس واگن با شیشه دو جداره

* پنجره دو جداره برای آکاردئون

* پنجره قوس دار دو جداره

پنجره ثابت با دو جداره

پنجره های ثابت یا ثابت پنجره هایی هستند که دهانه ندارند و برای این نوع پنجره ها نمی توان باز کرد. از مزایای این نوع پنجره ها عایق بندی مناسب و قیمت مناسب است. این نوع پنجره ها فقط از یک قاب و شیشه تشکیل شده اند (که می توانند دو جداره ، دو جداره یا شیشه باشند).

پنجره کشویی با شیشه دو جداره

این نوع پنجره ها به صورت کشویی یا ریلی قابل باز و بسته شدن هستند و چون باز و بسته شدن آن بسیار آسان است بسیار محبوب است و از زمان های بسیار قدیم از این نوع پنجره ها استفاده می شده است و هنوز هم بسیار محبوب است. این نوع پنجره ها از قیمت مناسبی برخوردار هستند ، اما متأسفانه به دلیل نوع بازشدن ، عایق بندی قوی محسوب نمی شوند.

طرح فرانسوی با شیشه دو جداره

این نوع پنجره دارای دو کرکره قابل جابجایی است و دو کرکره با هم باز می شوند. همچنین می توان یک طول ثابت و یک طول متحرک را طراحی کرد. از آنجا که این دو اهرم از هم جدا هستند ، امکان باز کردن دو حالت وجود دارد و این یکی از مهمترین مزایای آن است.

پنجره دو جداره

این نوع پنجره ها مانند درب اتومبیل فولکس واگن یا مینی بوس یا اتوبوس باز و بسته می شوند و به دلیل شباهت در باز شدن این نوع درب ها با درب فولکس واگن ، این نام برای آنها انتخاب شده است. از مهمترین ویژگی های این نوع پنجره ها این است که فضای بسیار کمی را اشغال می کند ، بنابراین برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است. برای باز کردن این پنجره ابتدا کمی وارد خانه شوید و سپس روی ریل مورد نظر باز کنید. همچنین حالت باز شدن آنها به 3 روش مکانیکی ، اتوماتیک و کاملاً اتوماتیک انجام می شود.

پنجره دو جداره برای آکاردئون

این نوع پنجره ها همانطور که از نامش پیداست به صورت آکاردئون باز و بسته می شود. به عبارت دیگر ، وقتی پنجره دو جداره آکاردئون باز می شود ، تمام لولاها از یک طرف جمع می شوند و تمام قسمتهای تاشو بر روی قسمت ثابت قرار می گیرند. این نوع پنجره ها برای تسطیح فضای داخلی و خارجی بسیار مناسب هستند.

پنجره قوسی با شیشه دو جداره

این نوع پنجره ها از جدیدترین انواع پنجره های دو جداره هستند و طرفداران خاص خود را دارند. این نوع پنجره ها زیبایی خاصی به ساختمان شما می بخشد و از پنجره های مدرن محسوب می شود. این پنجره ها دارای قوس هایی در بالا و به صورت افقی هستند و می توانند به صورت جداگانه یا ترکیبی مورد استفاده قرار گیرند. یکی از مزایای این نوع پنجره ها بزرگتر نشان دادن فضا است.